فان پاتوق

وبلاگicon

کدستان

فان پاتوق
فان پاتوق
پاتوقی برای همه با هر سلیقه ای ...
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فان پاتوق و آدرس funpatugh.Loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





باور می کنید این زن تا 28 سالگی پسر بوده! +عکس
باور می کنید این زن تا 28 سالگی پسر بوده! +عکس
این زن با موهای آبی و گوشواره های بزرگ و لباس زرد کاملا یک خانم به نظر میرسد اما جالب است بدانید وی سابقا یک مرد بوده است و به گفته خودش با زن شدن به آرامش رسیده است. وی میگوید به عنوان یک پسر بزرگ شدم و تا به حال سه باز عمل جراحی کرده ام تا بتوانم جنسیتم را تغییر دهم.

او در مصاحبه اش گفته است از سه سالگی حس می کردم که دختر هستم و این برای من بسیار گیج کننده و سخت بود که حرکات پسرانه انجام دهم و با پسر ها بازی کنم، همه به من میگفتند یک پسر هستم و باید با اسباب بازی های پسرانه بازی کنم و این برای من مثل یک کابوس بود.
 
باور می کنید این زن تا 28 سالگی پسر بوده! +عکس ، www.irannaz.com

به گزارش ایران ناز او تمام نوجوانی اش را به عنوان یک پسر به نام  آدام  زندگی کرده است. او که اکنون  آدله نام دارد در 28 سالگی متوجه شد که از نظر جسمی ، فیزیکی خنثی دارد و به همین دلیل به تایلند رفت و عمل تغییر جنسیتش را انجام داد و به یک زن تبدیل شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ پنج شنبه 25 اسفند 1390 ] [ 9:7 ] [ احسان اشرفی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ فان پاتوق خوش آمدید . برای استفاده بهتر از وبلاگ از مرورگر فایرفاکس استفاده نمایید.
آرشيو مطالب
تبلیغات
این سایت را حمایت می کنم
جست و جو



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
عضویت

تبلیغات

خبرنامه

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ی وبلاگ ایمیل خود را وارد نمایید



معرفی به دوستان
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

آمار وبلاگ

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1281
بازدید ماه : 2914
بازدید کل : 77356
تعداد مطالب : 859
تعداد نظرات : 99
تعداد آنلاین : 1

نظرسنجی

چه مطالبی را افزایش دهیم ؟

لطفا کلیک نکنید !
اهنگ وبلاگ